var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Ny design?

Hejsan hejsan bloggen ^^
Idag ska jag inte till skolan eftersom att jag mår illa, gjorde det igår också och typ ända gången jag inte mådde illa var när jag åt så gick runt och åt... KONSTANT!
Aja idag tänkte jag fota och fixa en massa skojiga och roliga inlägg till er och tänker på att fixa en ny design snart... Hmm vad tycks om den iden? Men då kommer det ta ett tag och då ska min design verkligen handla om mitt liv.... Allt som det innehåller ;)
Sen ska jag väl ta och berätta att jag håller på att lära mig åka skateboard och det är fett awesome :D Lär mig typ med Maya men hade tänkt dra ut idag, men eftersom jag inte mår så bra så kommer jag inte ens få gå ut senare om jag känner min mamma rätt...
Men nu till någe hemskt...
ÄRE BARA JAG SOM SER ATT DET SNÖAR? O.o
Jag vill åka och Bowla O.o

Kommentarer
Postat av: Maya

gravid? xD Haha

nej men du är så modig på skateboarden xD <3

2012-03-19 @ 18:13:16
URL: http://sotiz.webblogg.se/
Postat av: Klara

Sv; Hahahahh asso seriööst fail xD

2012-03-19 @ 20:42:30
URL: http://harrizon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0