var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

What should I do?

Nu har jag ett problem, ett vägskäl i livet.
Jag har 2 saker att välja mellan och båda skulle sluta bra. Antingen väljer jag att fortsätta med paintballen eller så slutar jag... för de som inte vet så kostar det asmycket att spela paintball. 450:- ska jag köpa en mask för och sen så måste jag nog köpa ett till band om masken är för stor och det kostar runt 200 så bara det är lixom nästan 700. Sen är det en j*vla massa skydd och markörer, magg, tank, kulor och allt möjligt som kan behövas, det är inte direkt gratis och så.
MEN paintball är så otroligt kul! Jag får värsta adrenalin grejen när jag spelar, blir så otroligt glad på något sätt ^^ Jag har börjat lära mig en massa tekniker och känner verkligen att det här är en sport för mig, det är så ovanligt att folk i vår ålder spelar och speciellt att tjejer spelar! Känslan när folk tror att du ska komma in dit och inte veta ett piss och sen skjuta ut dem, den känslan är obeskrivlig!
Tankarna har gått i mitt huvud nu i flera dagar.
Så jag tänker lägga mig och sova på saken.
Dags att byta stil?

Kommentarer
Postat av: Maya

Har samma fråga i mitt huvud men jag tycker faktiskt att vi ska fortsätta. <3

2012-03-15 @ 09:08:07
URL: http://sotiz.webblogg.se/
Postat av: Rimshi

Söööt <3

2012-03-20 @ 18:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0