var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

You're the reason

Tack för att du är den du just är♥
Du är perfekt, exakt som du är och därför älskar jag dig. Du är inte som alla andra men det är inte jag heller, du betyder allt för mig! Varje dag, varje minut tänker jag på dig.
Du finns alltid där för mig och är den perfekta pojkvännen samtidigt som du är som min bästa vän♥ Varje gång du håller om mig blir jag varm i hela kroppen eftersom att jag får ha dig nära mig.
Du är det finaste som finns i mitt liv och jag älskar dig med hela mitt hjärta!

Kommentarer
Postat av: Maya

Awwww gud så söta ni är!!!!<3333333 Måste även (förlåt) förstöra den här kommentaren med att säga att jag är stolt fotograf xD

2012-03-08 @ 02:08:20
URL: http://sotiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0