var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Dead By April

iiiiiiiihhh
Jag var ju på Dead by April igår på grönan och jag är helt kär! vi ska dra på rixfm festival 10 juni och se dom igen där så det kommer bli awesome! :D Jag tänker seriöst dra på alla deras konserter som är i närheten :3
Så jag har Zandros och Marcus autograf och en bild med mig och Marcus :D
Tyvär fick vi ingen bild med Jimmie :( Men vi stog asnära scene så varje gång Zandro och Jimmie stog på den sidan så kollade de på mig ^^ ♥ Ihhh
Sen så åkte Maya och Klara Jetline så jag stog och väntade på dem vid fotona så hade precis Zandro och Jimmie åkt den så dem kom ju ut dit, först var jag inte helt säker på att det var dem så jag ville inte fråga om att ta ett foto, för om det inte skulle vara dom skulle det vara lite pinsamt men jag stog 2dm ifrån dom :DDDDDDDDDDDDDDDDD IIIIIIIIIIIIIIIIIIHHHH
Men nu kommer iallafall lite bilder på hur jag såg ut innan jag drog till skolan igår och sen kommer en annan bild ^^
Jimmie♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0