var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Panic!

Har lite panik eftersom att jag inte vet vad jag ska ha för kläder på skolavslutningen! Öööhöhöhöhöh Vet vilka skor, det kommer bli dom högklackade som jag fick av söta Cici i julklapp ^^ (Y) Höhö
Men funderar på att dra in till stan för jag såg en klänning förut för 200:- som var asfin! Men vet inte riktigt... får nog fundera lite till! Ska kolla om det jag har hemma passar till allt jag tänkt mig, för jag vet hur håret ska vara, lite sminkningen(behöver välja ögonskugga efter färgen på klänningen/kläderna) och skorna... Höhöhö Men ni kan i alla fall få en bild på den vackra klänningen! Bilden suger tyvär men ändå!
Den e typ asfin :o :3 Löööve it ^^

Kommentarer
Postat av: Yeah

Fiiin du e. ^^ Klänningen är skit snygg också. Just saying!

2012-06-09 @ 13:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0