var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Saker ni nog inte visste om mig...

•Jag älskar rosor eller heter det roser? I alla fall så älskar jag dom :3

Jag vill töja mitt öra. Inte själva örat, men hålet som man har örhängen i ^^

Jag tror att om man nån gång har älskat någon så kommer du alltid ha känslor kvar för den person på ett eller annat sätt.

Jag har så länge jag kan minnas alltid velat ha ett barn... Men jag planerar verkligen INTE att bli mamma!

Jag ÄLSKAR musik! Jag kan inte gå en dag utan att lyssna på musik, jag sjunger och allt hela tiden! Mina tankar består mest av musik... :s

Min självkänsla går upp o ner
•Jag tror på något, som nog ingen annan tror på, men det jag tror på kan jag inte berätta, för jag vet det knappt själv, men jag tror på det! Jag tror att det kommer att hända!



Kommentarer
Postat av: lorena ^^

du... jag visste typ alla dom där sakerna xD

2012-05-16 @ 14:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0