var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Ut ur gropen

Hejsan hejsan :]
Idag har varit en bra dag, utom att jag hade spanska prov och att jag frös men det var mysigt med regnet och så ^^ Känns som om livet börjar flyta på igen, SKÖNT! Sen efter skolan drog jag, Klara och Cici till stan för vi skulle köpa gröna kortet på grönan men de hade stängt så vi får köpa det imorn innan vi drar in på Dead By April! LÄÄÄNGTAR! Sen stack jag och Klara hem till mig och gjorde färdkost! Awesome ^^
Haha i alla fall så är väl allting bra just nu. Det känns verkligen som om jag har tagit mig upp ur en grop i livet. Feels  good!
Sen sitter jag här med min älskade lilla Bäääbis och han sewr väldigt gosig ut ^^ Btw så ska min tjocka lilla pyss få kattungar om typ 2 veckor :3 Mys mys så då kan ni förvänta er bilder på små söta saker i alla fall :3
Vad tycker ni? Borde jag skaffa kort hår? O.o Jag gillar i alla fall hur håret ser ut på den bilden ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0