var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Body Worlds!

Idag ska jag dra med gården till Tom Tits och kolla på döda kroppar, eller Body Worlds uställningen som den heter.   Jag är lite ledsen för man får varken röra eller fota där inne så det blir inga bilder eller något därifrån... Men aja ^^ Jag ska fixa mig nu och jag hinner nog med att blogga mer sen men först så ska jag ta och äta lite lunch!
Han är galen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0