var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

En trött jävel som skriver!

Igår när jag kom hem till pappa så somnade jag runt 3 och sen typ runt 7 så åkte vi till en grav och satte ljus där, riktigt fint med alla ljus som var tända! sen åkte vi och handla pizza, eller jag åt sallad då men ändå ^^ Sen sov jag igen c: Så nu sitter jag här och har hittat en trådlös mus som jag ska köpa till min dator, så det är ju lite trevligt om  man säger så. Ska försöka hinna köpa den i veckan någon gång så då får vi se vad jag tycker om den. Framför mig står Oscar och de andra och kalibrerar kontrollen till playstation move, för vi ska spela discgolf! Jävla coolingar vi är!
Sådan fin liten filur ska jag köpa, fin vah? ^^

Kommentarer
Postat av: Fittlisa

VEM ÄR OSKAR??!?!!!!?!????

Svar: LILLIS SON. PROBLEM?!
Nattis

2012-11-04 @ 15:41:44
URL: http://Harrizon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0