var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Gamex idag!

Så coola som vi är så ska jag, Maya och Klara dra till Gamex idag. Vi har inte sovit ett skit och jag mår illa, men liksom kom igen! Det blir säkert askul ^^ Jag och Maya ska i alla fall vara så coola så vi ska spela dansspelen, känn på den!
Jag har ingen jävla aning om vad jag skriver och känner mig bara äcklig! Ikväll blir det dusch för fulla muggar. Men bara för att ni är så snälla så ska ni få en vacker liten bild ^^
Visst är jag smickrande?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0