var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Gårdagens outfit!

Hann inte blogga igår för jag hade en massa läxor, men här är i alla fall gårdagens outfit!
Hängslen-PunktShop, Tröja-Gina Tricot, Kjol-KappAhl och ett par strumpbxor på det!
Ska ta och gå snart eftersom att jag börjar 5 över. Senare idag så ska det bara pluggas en massa och sen kanske träna lite... Vi hade styrketräning igår på jumpan, och jag känner det i magen och överarmarna ;P Jag vet inte om jag kommer skriva så mycket om träning och sånt på bloggen. För det känns inte riktigt som om det hör hit.. Men jag vet inte riktigt. Jag måste i alla fall skaffa träningskläder snart!

Kommentarer
Postat av: A BOOM!

Vad är gården för nåt? <3

Svar: Gården är en ungdomsgård i närheten av där jag bor, så där hänger man med kompisar, busar med de som jobbar där och spelar tv spel eller musik C: Hoppas du förstår ^^ <3
Nattis

2012-11-11 @ 13:47:43
Postat av: Anonym

åh sounds like fun. ^^

Svar: Det är väldigt kul C: Men varför vara anonym? ^^
Nattis

2012-11-20 @ 19:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0