var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

LAN

Sitter på gården och nördar tumblr, chillar med ascoola människor och snackar med en nice person ^^ 
Idag har jag sovit skitlite, hjälpt Lorena med att fixa hennes syrras halloweenfest, varit på hennes syrras halloween fest, dragit till gården och nu sitter jag här. 
Jag var ju utklädd på Lorenas syrras fest men det har jag tagit bort, vilket är fett skönt! FRIHET!! Sen så drog ju jag direkt från Lorena till gården, där det var "halloween fest" så då fick jag en gratis läsk eftersom att jag var utklädd! Nice nice. Men så att det här inlägget inte ska bli helt tråkigt så ska ni få en trevlig liten bild på hur jag såg ut idag... Innan jag tvättade bort allt :3
Och sen såklart en random fin liten bild från Tom Tits

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0