var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Livet har precis börjat

Sitter och äter min fint bleka gröt och dricker te, egentligen är jag så sjukt osugen på att gå till skolan och jag vill bara sitta hemma. Jag vill sitta hemma och mysa med dig! Men jag tänker inte låtsats som om jag är sjuk, för det är jag inte( om man räknar bort mina små halsmandlar) och om jag är hemma idag, vad finns det för garantier att jag kommer orka imorgon? Jag går till skolan av 2 anledningar, för att få träffa mina asfina vänner och för att få ett bra liv i framtiden. Varför förstöra mitt liv när det precis har börjat?
Jag försöker inte att tänka på vad som kommer hända imorgon, men jag tänker fortfarande inte försöra mina chanser att göra vad jag vill.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0