var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Myser som en tönt

Sitter och myser med med julmusik i bakgrunden och te i min charmiga take away mugg! Jag har fröskt göra engelska arbetet men eftersom att personerna som är i min grupp (eller bara ena för jag vet inte vem den andra är...) svarar inte, och då kan jag inte riktigt göra något, så får snacka med dem i skolan imorgon!
Jag längtar väldigt mycket just nu efter jul och snö. Vill ha det mysigt med mycket tända ljus, men det blir aldrig fullständigt utan snö! Liksom tänk er att sitta inne med tända ljus, sötaste filmen, personen ni tycker om och snö som faller utanför fönstret. MYS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0