var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

2 underbara band!

Mina två favort band i hela världen är helt klart Kent och Dead by April. Jag kan lyssna på alla deras låtar dag in och dag ut, men jag tröttnar aldrig. Båda banden är svenska så jag har sett DBA 4 gånger och Kent en gång, men sen har jag sett nästan alla från Kent men då vid Park (deras inspelnings studio är där, och det ligger brevid skolan).
Kents texter är så fantastiska och har en så fin mening, det tog ett tag innan jag började fatta alla texter men sen börjar man ju förstå lite hur Joakim tänker. Har hört några av deras låtar och känt igen dom sjukt mycket och det är ju för att när jag var vääääldigt liten så var ju dom som kändast. Deras låtar spelades ju på radion och det är nog därifrån jag känner igen dom ^^ Min solklara favorit med Kent är helt klart Kevlarsjäl, jag vet inte varför men jag älskar den verkligen♥
 
Dead by April har jag kännt till sen 4:an när Elsa visade Losing You för mig, hennes syrra hade lyssnat mycket på den låten och vi/jag tyckte att den var ascool. Sen lyssnade jag typ aldrig mer på dom, förns jag fick reda på att de skulle vara med i melodifestivalen. Deras låtar handlar väldigt mycket om kärlek och sånt men tyvärr är det inte lika mycket känslor som i Kents låtar. Mina favorit låtar med dem måste nog vara Promise Me, Incomparable och Two Faced. Sen finns det ju såklart en massa låtar som jag tycker om sjukt mycket, men jag tror att det där är mina favoriter. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Agata

Hej , jag har en fråga , skulle du kunna fixa åt min kusin så att ingen kan spara hennes bilder, till bloggen ofc.
Ifall du kan tryck på bloggen och kontakta på facebook :)

2012-10-09 @ 14:09:01
URL: http://Thaatsmee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0