var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Fan heller att det här ska fortsätta!

Palla med det här längre? NEJ! Fan heller att jag tänker låta folk leka med mina känslor längre! Jag är trött på det här, jag är trött på att folk får mig att känna saker och sen bara sticker. Det här är inte okej längre, inte alls!
Jag bryr mig inte om ni tycker att jag överreagerar på något jävla sätt, är fan trött på det här nu!
Allt det här ska ta ett slut nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0