var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Going hypad!

Hej alla söta och fina små människor där ute i världen!
Nu sitter jag och äter godis... Nu tänker ni säkert So what? Men eftersom att jag tränar och håller på så försöker jag äta så lite godis som helst, så det här är första gången på länge som jag verkligen äter godis... WIERDO!
Sen springer jag runt i mitt rum och dansar som en tönt, men vet ni? Det finns ingen musik.. :o
NOMNOMNOMNOMNOM
Ni märker nog att jag är smått hypad? MEN JAG TÄNKER FORTSÄTTA ÄTA AV MITT GODIS TILLS DET ÄR SLUT!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0