var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Going on a trip to the town

Idag ska jag och Klara åka till den fina staden och shoppa, väldigt trevligt! Jag ska nog mest leta efter en blus i någon fin form, har funderat lite men har inte rikigt hittat någon som verkligen är WOW, så jag åker in och letar istället ^^
Vi ska dra vid halv tre så jag ska ta och börja göra mig i ordning snart för jag kan ju inte åka till stan i bara tisha ;) Ska försöka fixa lite bilder men är ej säker på att det kommer hända... 
Från shopping till något helt annat så är jag sjukt sugen på att fixa om mitt hår! Har tröttnat på att bara ha svart hår så det kanske blir något om någon månad. Har funderat på rött, och då menar jag rött, men jag är inte så säker men eftersom att jag har en annan ide som inte sliter fullt lika mycket och som kanske blir lite roligare... Hmmm. Får prata ihop mig med mamma också om hur mycket hon tillåter mig att göra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0