var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Halloween!

WOOOHOOOOOO!
Jag har längtat så sjukt länge på den här dagen och nu är den äntligen här! Totaly Happy C: Så idag ska jag hänga med mina fina flickor och vi ska bara mysa och chilla med varandra. Först blir det stan och fika, och sen blir det film och mys! 
Jag ska gå och fixa mig snart så det kanske kommer upp någon outfit bild senare :) 
Happy Halloween to all my little ghosts and monsters!
Jag vill skaffa septum :c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0