var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

More than yesterday

Har egentligen inget riktigt speciellt att skirva men jag tänkte skrapa ihop något ändå. Imorgon så är det den årliga orienteringen i Hellasgården så är ju inte så pepp, MEN jag måste fixa matsäck, så snart ska jag ta och koka lite makaroner till imorgon ^^ Vi kommer att åka någon gång vid 10 så har värsta sovmorgonen (Y) och sen efter orienteringen så ska jag dra med mig Klara till min pappa och kolla på The city of lost children, vilket är en fransk film och jag typ älskar den!
Nä, nu ska jag gå och fixa mina makaroner och sen gå och sova. Jag är ju sjuk så jag ska försöka vila mig till friskhet!
Önska mig lycka till imorgon!
De förlorade barnens stad Poster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0