var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

New in

Åkte till Liljeholmen idag efter franskan med Klara, vi tänkte kolla runt lite och så skulle jag köpa min jacka ^^ Så nu har jag köpt en ny skinnjacka och jag typ älskar den. Ser ju ut som värsta MC knutten i den c:
Sen så fick vi våra första betyg idag! Blev så sjukt stolt när jag insåg att jag hade fått ett A :D Det var i ena uppgiften på bilden, så jag skickade det direkt till mammi och såklart så blev hon också stolt på mig♥ Så eftersom att jag var så duktig så hade mammi köpt en tröja till mig, länkade den till henne förut så är asglad att hon köpte den!
PICTURE TIME.
Båda 2 från Gina Tricot och jackan kostade 599kr men tröjan vet jag inte.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0