var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Pajntbål!

Idag ska jag lira paintball med gården så ska ta och fixa mig nu :)
Det kommer bli sjukt kallt och så men jag får försöka överleva, för annars kan det bli lite jobbigt om jag inte överlever... Btw, för typ 20 minuter sen så doppade jag mina fingrar i stearin så nu har jag stearin på mina naglar :c Det kanske inte var det smartaste jag har gjort men det var så kul jööööh!
Fantastiskt vah?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0