var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Run for your life!

Snart ska jag dra iväg med Klara och hennes mamma och springa så det ska bli riktigt nice! Har inget smink eller något sånt så jag ser ut som en potatis... Sen efter det så blir det pilates och sen reball träning. SCORE! Bara så ni vet så åt jag OATMEAL till frukost!!! COOLT VAH?!
Fett trött hypad idag eftersom att jag vaknade 8 -.- Är ändå sjukt glad för Mammi och mammas kille ska åka bort över helgen så jag och brorsan är ensamma hemma, fest hela natten? ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0