var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Startar höstlovet med att kolla Paintball!

Sitter och har börjat kolla lite på Psp World Cup! Visste inte att det var så är lite lycklig att jag upptäckte det ^^ 
Vaknade vid ett och sen har jag bara chillat och så, försökte splea lite gitarr och sjunga men min hals är totaldöd så det går inte... Jag ska försöka fixa lite roliga bilder från igår men jag vet inte riktigt hur bilderna blev, men på onsdag ska det bli mycket bilder minsann :) Jag ska försöka fixa i mitt rum också, ska tända lite ljus och mysa ner mig med godis och sånt om det finns och sen måste jag bada för jag har sirap(från fejkblodet) i håret -.-
Vill dra och springa och träna men eftersom att jag är sjuk så tänker jag inte utmana ödet!

Kommentarer
Postat av: Maya

Vad händer på Onsdag?

Svar: Det är ju då halloween är ^^
Nattis

2012-10-27 @ 23:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0