var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Torka aldrig tårar utan handskar!

Nu ska jag ta och kolla på serien Torka aldrig tårar utan handskar, har ju hört på många ställen att den ska vara sjukt bra och sorglig, så jag tror att det är något för mig. Sen är jag också väldigt törstig så jag går och dricker hela tiden -.- Sjukt störande men aja. 
Nu har jag kollat på klockan och det få nog bli serie tittande imorgon för jag vill inte sova bort hela söndagen också. Btw, glöm inte att ställa om klockan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0