var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Awkward!

Sitter och tittar på serien Awkward. Hela första säsongen går på MTV under hela dagen så det är typ det jag har gjort idag ^^ Haha vilket liv man har :P
Men jag kände bara för att ta det lungt idag, ska nog också ta ett bad lite senare, MYS! Sen på torsdag fyller jag ju år så jag är väl lite pepp, eller jag är mest pepp på presenterna.. Men ändå ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0