var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Gården öppnar! Finally!

Funderar på att fixa en smink video och en hår video, eller hur jag fixar mitt hår. Gjorde ju det förut någon gång men det var ett tag sen... Jag är ju heeeeeelt ofixad så det kanske är smart att göra det nu när jag har tid :3 Låter det bra?
Nu sitter jag som vanligt och lyssnar på Dead by April ^^ Helt klart ett av mina favorit band :DD Fina pojkisar♥ Dom och Kent är dom bästa och finaste banden!
Ikväll ska jag dra till gårn, dem öppnar idag så jag är lite glad :3 Hihi ^^ Har ju inte varit på gårn på typ hundra år känns det som! Ska nog ta och göra lite lunch snart också, men vet inte vad jag ska göra...
JAG FYLLER ÅR PÅ TORSDAG! Jag vill ha mina presenter nu!
När jag, Cici, Linda och Klara var och firade Klara så såg vi Kick Back Pack och var ju såklart tvugna att gå och hälsa ^^ Sen att jag ser sjukt sliten ut är en annan grej... Det kan ni försöka ignorera ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0