var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Helvetes jävla skit!!!

Seriöst är så jävla sur just nu!
Paintball tävlingen som jag, Maya och Klara skulle varit med i har blivit inställd, än så länge vet jag inte varför och ens om det kommer något nytt datum. Jag har liksom peppat fett länge på att vi ska få köra vår första riktiga tävling tillsamans och nu är den inställd -.-
Asså är så jävla sur att det inte är sant! Den här dagen kommer suga, först det här och vad kommer här näst? Sen kommer det säkert att fortsätta att regna hela dagen också?!
Asså jag orkar inte med det här! 

Kommentarer
Postat av: aina [fotoblogg]

Superfin blogg du har! är allt bra med dig? :D

Svar: Tack c: Ja, helt okej ^^ Själv?
Nattis

2012-09-01 @ 12:12:08
URL: http://ainaphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0