var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Lördagsmys

Blev fett happy när mamma kom hem med Ben&Jerry till mig, så nu känner jag att det här ska vara en mysdag bara! Har ju fixat klart naglarna nu och då har ajg inget mer att göra, så det blir nog någon fin liten film eller något sådant ^^
Om ni har något mer förslag på vad man kan göra en lördagskväll så skriv gärna det, vore ju asnice för mig i framtiden och kanske för andra :) Ha en fortsatt jättemysig lördagskväll så hörs vi mer senare!
På den andra bilden kan ni se lite av mina nya naglar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0