var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Mormor :D

Imrgon ska mormor komma så ska jag få presenter av henne och så kanske jag få göra cupcakes, är smått lycklig. Men innan det blir lördag måste jag klara av ännu en dag i skolan, men jag ska nog klara av det ^^
 
Fick en massa tröjor av mammi igår så nu år garderoben lite uppdaterad, känns asbra med tanke på att jag lite tröttnat på mina kläder... INTE KUL! Nu tänker jag ta och fixa mig och skriva lite till svenskan, vi ska ju skriva rent och har en lektion idag, men vill inte riskera något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0