var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

My birthday presents :D <3

Vill bara säga tack till alla er som har gjort min dag fantastisk♥ Alla grattis jag fått höra, alla mysiga kramar och sen när alla sjöng för mig på spansla lektionen ^^
Vill tacka för alla mina underbara presenter jag har fått idag, av Mammi, Mårten och Maya(och Gustav :P ). 
Men nu ska ni få se mina presenter jag har fått :D

En klädhängare av Mammi som jag velat ha aslänge :D
ä
Dagens outfit och min ÄLSKADE Dead by April tisha som jag också fick på morgonen ^^ Motivet är från deras nya platta Incomparable
Från vänster← till höger→ 
What the hell tisha, knästrumpor, lösögonfransar och ett muffinsjärn av Mammi och sen fick jag 1000 spänn av Mårten :D 
Mina asgulliga Luvtröja som jag fica av Maya och det bästa av allt...
...DEN HAR ÖRON :DD
Det är väl det jag har fått idag, ska få lite mer på lördag och söndag ^^
Men idag i alla fall så stack jag, Klara, Linda och Maya efter skolan till Modo som är ett cafe vid T-centralen och det är sjukt mysigt där ^^ Vi satt väl där i några timmar och bara hade mysigt. Sen drog alla utom Linda till gårn och bara totalchilla! SOFT!

Kommentarer
Postat av: Lorena

du har 2 presenter kvar :D från mig och Rimshi~ hihi x3 <333 (om du nu inte redan fått din present av Rim =w=)

2012-09-08 @ 21:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0