var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Pancakes with Ice Cream!

Är hemma hos lilla Klara och vi har precis ätit pannkakor med vanilj och choklad glass så nu är vi glada i våra magar!
Om någon timma ska vi dra till gården och repa och sen är det väl bara att dra hem när mamma kallar? :P Vi har ju en spelning den 5 oktober så vi repar förfullt. Vi ska köra 6 låtar tror jag, så vi har ju lite att jobba på om man säger så......
Imorgon är det fredag så det är ju total nice. Det ända onice med fredagar är ju att jag har gymnastik :/ Man förstör ju liksom hår och smink då D: INTE KULIGT! Antar att det blir gården efter skolan, som nästan alla dagar? Och sen nästa vecka så fyller min fina lilla Loly år, så jag och Rim ska köpa en total awesome present till henne! Sen fyller Ester år också, så hon ska ha tjejmiddag med övernattning på fredagen :D Nice nice!
Har inte så mycket er att skriva nu så jag får väl skriva någonting mer intressant nån annan gång? ^^ Så håll utskik för jag uppdaterar nog mer senare idag eller imorgon.
Bild från i somras!

Kommentarer
Postat av: Maya

Söt tant ^^<3

Svar: Hon är sjukt charmig :D <3
Nattis

2012-09-13 @ 22:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0