var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Så nära får ingen gå!

Mår lite sisådär så jag har bara tagit det lungt hela dagen, har städat lite och sen tänkte jag sätta mig nu och m¨la om mina naglar! De blir ju så fula när det gått några dagar :/
Imorgon ska ju jag och Klara raka sidecut på Linda så det kommer ju bli sjukt kul ^^ Vi ska filma/fota väldigt mycket så det kommer ju uppdateras med nice bilder efter det. Ska nog också lägga i mer rosa i mitt hår för det har gått ut, inte kul juh! Varför Linda ska göra det vet jag faktiskt inte, men hon är ju en sjukt galen person så det är klart att just hon ska göra det! Coolingen juh!
Btw, har ni lyssnat på Green Days nya album ¡Uno! ? Jag tycker själv att det är sjukt bra och jag gillar att det har kvar sin style! Sen tycker jag att det är smått coolt att albumen heter ¡Uno! ¡Dos! ¡Tre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0