var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Spelning idag

Nu sitter jag hemma hos pappa och tar det lungt :) Idag ska vi ju spela med bandet i Fruängens kyrka så det är väl lite kuligt. Vi ska spela typ 3 låtar och det är några andra som också ska spela så det är inte värsta big deal... Men jag måste hem till mamma innan eftersom att jag vill ha lite andra kläder, så jag får ta och väcka pappi om ett litet tag så att vi hinner :)
 
Bloggar från mobilen och då kan jag inte lägga upp bilder så det suger lite :/ Men jag kan fota med mobilen idag så lägger jag upp dem ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0