var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Stilar?

Vad anses som att "vara normalt klädd" nu förtiden? Någon som bara inte sticker ut i mängden? Någon som bara klär sig i vilka kläder som helst, jeans och linne? Är det "normalt" att vara alternativ?
Det verkar ju inte vara någon big deal längre att komma i linne, push-up, shorts och en massa smink. Det finns ju personer som sticker ut men oftast inte på grund av stilen, mer av hur man beter sig. Jag skulle inte direkt säga att jag klär mig normalt, men jag skulle inte bli sur om folk inte kallar mig för Scene/Emo. Vad skulle ni kalla er själva, om man snackar om er stil? Och vad skulle ni kalla mig/min stil?
Jag vill veta vad ni tycker!
 
Btw så känns det som om jag ska spy....... 

Kommentarer
Postat av: Klara

Så som jag ser det så finns det inget onormalt längre. Allting är normalt, vare sig man är goth, lolita, emo, fjortis, kawaii osv så lever vi ändå på 2000-talet. Allting finns redan, ingen är onormal, allt är ok.

Svar: Wooho! Bra sagt Klara :D Gud va du är duktig och utbildad du är, kommer få ett vackert slutbetyg ^^ ;P
Nattis

2012-09-03 @ 21:49:41
URL: http://harrizon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0