var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Stockholm vaknar långsamt

Är fett sugen på att köpa en ryggsäck! Tycker att det är sjukt snyggt med det, om man har rätt. Jag vill inte ha en "grunge väska" som typ alla har, såna i skinn med nitar lite överallt. Vill ha en mer skate rygga, för dem är fett coola juh ^^
Det ända är att jag bara hittat typ en som är helt okej, men jag vet inte riktigt. Kan in ni försöka komma på ställen där man kan hitta såna ryggsäckar? Jag har hittils kollat på junkyard och modekungen :P Något annat förslag?
Skulle vilja ha en sån väska och sen tycker jag att hans skor är fett coola :D Det är ju Creepers, men utan platån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0