var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

The look of today!


Linne - Cubus
Tröja - Gina Tricot
Byxor - KappAhl? 
Det är då hur jag ser ut idag! Nu ska jag dra till skolan och efter ska jag till stan med Klara, för jag vill hitta lite saker på Shock :D Nice Nice!
Sen fyller ju Linda år idag så nu säger alla grattis till henne och så ska hon få en av mina cupcakes till frukost eftersom att hon bad så snällt ^^ Hahah
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0