var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Vad händer egentligen?

Nu ska jag förklara vad som hänt nder dom senaste dagarna :)
Har varit i skolan och jobbat hårt, repat lite smått på gården och sen har jag varit hos min Pappa. 
Var i skolan idag på första lektionen(som var 2 timmar) men mådde verkligen inte bra så jag gick hem till min sjuka lilla Mammi och kröp ner med henne och glass i soffan, vi mös till Trassel. Sjukt gullig film! sen har jag bara chillat runt och målat naglarna, blev riktigt nice faktiskt :D Fick såndär magnet nail polish av Katti i present och det blev ju ascoolt!
Imorgon ska jag fösöka dra mig till skolan och hoppas på det bästa! Sen från ingenstans vill jag bara berätta att jag vill göra cupcakes! GIR CUPCAKES till och med! Ska nog göra det i helgen med mitt fina, ROSA muffinsjärn!
Random bild från min födelsedag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0