var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Vill ha mysväder!

Jag är inte riktigt ett fan av sommar och vår just för att jag inte vill bli brun, gillar inte att vara i skolen för länge och för att det aldrig är riktigt mysväder! Hösten och vintern är ju mer väder för att ta fram alla mysiga halsdukar, mössar, koftor och snygga skor och vintern är också sjukt mysig, men det mysigaste av allt är ju att få mysa ihop sig med sina kompisar och kolla på en mysfilm med varm choklad eller Chai latte! Mycket mysigare ju! 
Så nu har jag kommit in i en period när jag bara vill ha allt nära mig!
Jag är ju en sån person att jag tycker att det är jobbigt att vara singel/utan någon jag älskar så jag är sjukt glad att jag har mina fina små vänner som tar hand om mig C:
Hahahh sjukt gammal bild från tiden när jag och Klara började på riktigt hänga tror jag? ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0