var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Andra April tjugohundratretton!

Har bara legat och kollat på vampire diaries idag, men det är okej för jag får vara lat ibland! Frös in lite banan förut också, så om några timmar ska jag ta och göra glass, endast banan. Nyttigt och fruktigt :) Har i alla fall börjat att springa mycket mer nu, känns awesome, så i torsdags sprang jag 4,5 kilometer, vilket är ganska bra för att vara mig :) Så nu är springandet igång på allvar igen och det gäller paintballen med! Spelade i söndags och på fredag blir det igen!
Idag känner jag mig peppad till saker, så vi får hoppas att det håller i sig också :)
 
Första morgonen i Brighton med homiesen :)

Kommentarer
Postat av: Sebbe

Bara att hetsa oss att träna mer. Jag vill träna varje Söndag, men kan bara "För tidigt för Max"

2013-04-02 @ 17:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0