var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Höjden av Flickighet!

Snart ska jag dra iväg till pappa och ha det trevligt :) Ikväll ska jag lira reball igen jöh, så ska över till Mayas hus innan och låna hennes brallor, för hon är en trevlig människa!
Jag har ju egentligen inte så mycket att skriva, men det kändes så kul så jag gör det ändå!
När jag var i england med Klara så bodde vi 2 dagar i Brighton och 2 i London och i London så var vi såklart inne på Victoria's Secret och det är något jag vill göra igen. Det var heeelt fantastiskt därinne!
Ser ut som vi köpte asmycket där, men det gjorde vi faktiskt inte ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0