var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Jobbigt att tänka sig att det händer

Nu har jag kollat näst sista avsnittet på säsong 2 av Vampire diaries och tror jag höll på att brista ut i tårar.. Så nu när jag återhämtat mig ska jag börja fixa mig och sen få tag på klara så att vi kan dra iväg och träna! Sjukt skönt måste jag få säga.
Mer vet jag inte vad som händer idag, ska ta och försöka träffa pojk min♥
Sjukt kort och onödigt inlägg, men det spelar ingen roll ;)
Jag och min söta Bäääbis kollade vampire diaries tillsamans i förrgår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0