var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Perfektionist

Fick värsta lusten att blogga så här är jag!
Mår lite sisådär, mår illa nästan hela tiden så ska snart till läkaren, hoppas dem kan hjälpa mig! Sen är jag sjukt besviken, fick D på en engelska uppgift, så har haft ett litet samanbrott och så.. 
Ska snart iväg till gymmet och springa och träna så det ska bli riktigt skönt! Kan inte gå mer än 3 dagar utan att vilja träna, har blivit en del av mitt liv liksom :) Nu tänkte jag ta och börja skriva på en svenska uppgift som ska in om några veckor, man ska skriva en bok om sig själv. Det blir väl kul, eller jag hoppas i alla fall det.
Hejdå världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0