var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

2 muppar tillsamans och då får man muppkalas!

Har fått tillbaka mitt bloggsug igen nu, så vid får se hur det går. Idag är jag hemma eftersom att jag har feber, trevligt vah? Så idag ska jag göra en läxa som är tills torsdag, engelska förstår ni, sen ska jag nog också göra en grej som mamma bad mig göra ;)
Sitter och skriver på mammas platta just nu eftersom att jag har bosatt mig i vardagsrummet :) Får se om jag bloggar mer idag eller imorn, hej till dess





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0