var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Oatmeal is good for you!

Igår så sprang jag och klara på fina rullband :) Vid åkte till. Eriskdalsbadet med hennes mamma och där körde vid loss med springandet. Jag är stolt över mig själv eftersom att jag märker hur jag utvecklas!
Nu sitter jag i alla fall och äter frukost, havregrynsgröt och macka med ägg, det kallar jag livet ;p Btw så vaknade jag klar vaken klockan 2 inatt, det var som om drömmen bara var klar då. Det slutade med att jag, och de andra, stod där och väntade på att något nytt skulle hända...
PICTURE TIME



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0