var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Plans of the weekend

Jag längtar till helgen!
På fredag ska jag försöka sno Felix så att jag får träffa honom, saknar ju honom varje dag som jag inte ser honom<3 Men på lördag börjar det hända galna saker ;) Först så ska jag på barnakalas, eller... Lorens lillasyster Daniella fyller ju 7 år och vi ska hålla upp traditionerna och vara med och hjälpa till ^^ Sen på kvällen blir det High School Musical marathon med kupp gänget och på söndag ska jag leta outfit till Valentin festen i skolan, för där ska jag spela med bandet. Coolt vah? ;)
Nu tänkte jag börja fixa mig och packa väskan, för efter skolan ska jag och Klara grymma lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0