var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Då drar vi igång igen!

Fick något ryck uppe i Hälsingland och bestämde mig för att starta igång bloggen igen, och eftersom att jag har klagat så länge på min design så är det här den nya, hoppas ni gillar den :) Tyvärr är inte allt klart än, tänkte försöka fixa en snyggare bakgrund, men det är bara smådetaljer.
Idag åkte jag i alla fall och shoppade lite med mamma efter att hon hade slutat så då drog vi till Gina Tricot i PK-huset och jag gjorde två fynd! Ett asmysigt linne och ett par totalläckra boots, båda på rea så det kostade 148 kronor tillsamans, helt okej faktiskt :) Sen på vägen till tunnelbanan gick vi förbi sminkbutiken Pure och tjejen som jobbade där lyckades fånga oss och lät mig testa ett läppstift och en mineralfoundation, jag föll för läppstiftet direkt när jag såg färgen och köpte det för 200 kronor. Även om foundationen var helt fantastisk så var den lite väl dyr, 450 kronor, men tänkte att jag skulle åka in till typ kicks och be dem hjälpa mig hitta en i rätt nyans, helst Mac då jag vet att det är bra grejer!
Nu ska det tränas tills jag somnar och så hoppas jag att ni alla har en trevlig fortsatt kväll/natt.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0