var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Fredagens planer: Träna!

Startade dagen med att laga frukost och kolla på tv, det är ungefär så jag startat alla dagar dem senaste veckorna :P Idag är det ju fredag, egentligen trodde jag att det var torsdag, så idag tänker jag träna skiten ur mig, springa och ta ett lååångt och efterlängtat bad! 
Tänkte även att eftersom att jag "börjar om" på nytt så tänker jag börja skriva mer om tränigen, så nu ska ni få ett recept på världens goaste smoothie, som jag faktiskt drack till frukost idag :)
Vegan Choclate Smoothie
2 dl Soyamjölk
1 Banan
2 msk Kakao
1 msk Jordnötssmör( jag använder en utan salt och andra tillsatser, då smakar det bättre)
 
Sen är det bara att mixa ihop allting och njuta!
Så frukosten var alltså smoothien och fullkornsbröd med avokado, ägg och peppar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0