var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Matat ankor och bakat smulpaj

Hela dagen igår var bara jätte mysig och det är anledningen till varför jag aldrig bloggade då :)
Jag gick i alla fall bort till Årsta med Lorena och matade ankorna, småttingarna åt från min hand ^^ Det var väldigt skönt att få komma ut och gå, men på väg hem så kände man hur tröttheten kom ikapp, när vi väl var hemma hos mig igen så satt vi och kollade på tv och film och bara hade det så mysigt som man har med sina vänner. Vi gjorde även smulpaj och det smakade verkligen jättemumsigt! Vi struntade i receptet och körde på lite som vi ville, så vi hade i kokos, havre, mjöl, mandelflarn, honung, smör och jordgubbar, blev helt klart bättre än vad jag trodde att det skulle bli.
Nomnom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0