var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Nathalie är mitt namn

Jag tänkte att eftersom jag nu startar om igen så borde jag presentera mig själv!
 
Jag heter Nathalie, är 14 år och bor i den underbara huvudstaden Stockholm. Jag ska börja nian till hösten, så det är äntligen sista året i grunddkolan :) Jag älskar att spela musik, och sjunger i bandet Red Light Syndrome som jag och mina supercoola vänner håller igång tillsamans, jag spelar även paintball på min fritid, och tro mig, det är värt alla blåmärken ;) Sen såklart så tränar jag väldigt mycket och äter väldigt nyttigt, och innan ni börjar få tankar, nej jag går inte på någon diet! 
Jag älskar att få träffa och mysa med mina vänner och att muppa runt med Felix och såklart kommer ni få läsa mycket om sådant. Min stil är väldigt viktig för mig, för då kan jag visa vem jag är och låta min kreativitet spegla sig i sättet jag sminkar mig och fixar mitt hår på. Shopping kan man aldrig få för mycket av, och säger såhär, man blir aldrig ledsen av att köpa något nytt och fint till samlingen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0